piCture pOlish – imperial

Na úvod jen poznámka, že piCture pOlish má speciální kolekci laků, které vytváří ve spolupráci s blogerkami z celého světa. Imperial je od The Swatchaholic.

Jedná se o neonovou tmavší fialovou, která obsahuje modré mini šupinky a zlaté malé šestiúhelníčky. Lakování docela ušlo, ale dávala jsem 3 vrstvy. Lak schne do matna, což se mi líbí, ale protože jsem potřebovala, aby rychle uschl, dala jsem sušicí nadlak, a líbí se mi i s ním.

Jako někdo, kdo nemá moc rád fialovou, musím uznat, že je povedený a zajímavý ;)

Picture_Polish_Imeprial_4

Picture_Polish_Imeprial_2

Picture_Polish_Imeprial_3

Picture_Polish_Imeprial_7

S nadlakem (blbě se to fotilo):

Picture_Polish_Imeprial_8

Picture_Polish_Imeprial_9

Pomocník:

Picture_Polish_Imeprial_1

Je to něco na hraní???

12 thoughts on “piCture pOlish – imperial

  1. Nádherný kousek..fialovou já můžu a tahle je opravdu zajímavá..:) A pomocníky u focení mám poslední dobou taky…můj kocour nějak miluje šmínky a laky..:D

  2. Od Picture Polish bych si určitě vybrala…ty laky ze spolupráce jsou většinou moc povedené! Z tohodle nejsem úplně odvařená, ale nepohrdla bych ;) A s nadlakem se mi líbí asi víc.

  3. Mně se tedy líbí moc, taky si už musím konečně pořídit nějaký PP do sbírky! A fotka s Mňoukem se povedla :-)

Zanechat Odpověď

