Sally Hansen – Yellow Kitty

Jak má něco v názvu kitty, cat apod., tak to musím mít ;) Bohužel tady mi moc u SH neudělali radost, protože se jedná o vybledlou žlutou, která navíc dělá dost díry a ani moc nekryje – na fotkách jsou 3 vrstvy. Vylepšila jsem tu jeho mdlost na prsteníčku lakem od Maybelline, takže to vypadalo nakonec dobře. Závěr: pro crazy cat ladies v kombinaci s lakovou mánií je to nutný lak, pro ostatní naprosto nepotřebný :D

Sally Hansen_Yellow Kitty_2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sally Hansen_Yellow Kitty_1

Sally Hansen_Yellow Kitty_4

Sally Hansen_Yellow Kitty_5

3 thoughts on “Sally Hansen – Yellow Kitty

  1. Žlutou nemusim, ale tim prostředníčkem se to stalo zajímavé a koukatelné i pro mě;-) A zajímal by mě teda ten Maybelline sám o sobě.

  2. Víš, že já žlutou miluju, ale zrovna tenhle odstín se mi nelíbí a nechtěla bych ho ani kvůli názvu :-
    )

Zanechat Odpověď

